top of page

יום גיבוש לעובדים - השנה תעשו משהו מיוחד

מנהלים רבים, מעוניינים לצ'פר את העובדים שלהם לפחות פעם בשנה, כאשר הם מפתיעים אותם ע"י יום גיבוש לעובדים או איזה יום כיף נחמד. בימי הגיבוש, מקרבים בין העובדים למנהלים שנפתחים האחד לשני, באמצעות פעילויות שונות יחד. ישנם מנהלים שמשקיעים יותר ואפילו מעצבים את מקום האירוע, באמצעות בלונים חגיגיים, אשר מקנים תחושת חגיגיות מיוחדת ואווירה שמחה.

ניתן להיפגש בקיץ בחוף הים, לארגן יום גיבוש של כייף עם קריוקי ובר בי קיו, הרצאה מעניינת ואפילו איזה אמן חושים שירתק את העובדים. לרוב, מי שמחליט על יום גיבוש לעובדים, יהיה וועד העובדים, כאשר הוא מתייעץ עם מנהלי החברה או התאגיד, אם יום של כיף בספא, באזור מיוחד כגון שמורות טבע, טיול בצפון ואירוח בכפרים דרוזיים ועוד.

יום גיבוש – סדנת בלונים

יש כאלה מנהלים, אשר יבחרו לערוך יום גיבוש לעובדים דווקא בבית מלון או אולם כנסים גדול, כאשר מרצים מסוימים יגיעו להרצות לעובדים. אלה יכולות להיות הרצאות מעניינות ומרתקות שהעובדים יאהבו במיוחד, יאכלו ארוחת צהריים איכותית בסגנון גורמה, או אפילו תהיינה סדנאות מיוחדות שיקרבו את העובדים יותר. לפעמים אפשר גם לגוון ולתת משהו קצת יותר מיוחד שלא עושים כל יום- סדנת בלונים. אנחנו עורכים סדנאות בלונים וימי כיף לחברות ולארגונים, הדרכות על הכנת צורות מיוחדות מבלונים ועוד מגוון פעילות שמתאימות לקבוצות בוגרים. ניתן לערוך את הסדנאות בכל מקום שתרצו, בבית מלון שהזמנתם, באולם כנסים שהושכר לאירוע או גם בבית העסק שלכם.

תמריץ עבור העובדים שלכם - ימי גיבוש

השקעה זו של יום גיבוש לעובדים, משתלמת עבור מנהלי החברה, היות ועובדים שמאוחדים יותר באמצעות יום הגיבוש, יעניקו תפוקה גבוהה יותר בעבודה, הם יבינו כי המנהלים משקיעים בהם והם אף יעריכו יותר את מקום העבודה. בכל שנה, כדאי לבחור קונספט אחר של יום כיף שנועד לגיבוש העובדים, כך שלעובדים יהיה למה לחכות בכל שנה. הוצאות אלה, מוכרות בקרב כל חברה או תאגיד.

ניתן לשכור אולם ריקודים, כאשר תהיה תכנית עשירה של יום גיבוש לעובדים שתכיל תכנית מובנית שתעניין את העובדים, כך שלא יהיה להם רגע אחד משעמם, הם ייהנו וייזכרו ביום זה תמיד בזמן העבודה והם יחלקו חוויות ביניהם. יש מנהלים שמצרפים גם את בני המשפחה, כך שתהיה היכרות גם עם בני המשפחות של העובדים, מה שיקנה לעובדים ולמנהלים תחושה ואווירה משפחתית יותר, כאשר יום הגיבוש יתאים לשני רובדי הגילאים.

לקבלת פרטים נוספים, תאריכים פנויים והצעת מחיר – מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולשמח בשמחתכם!

צוות 'בלון שלי'

פוסטים קשורים
פרסומים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגיות
No tags yet.
bottom of page