top of page

אטרקציות לחתונה - מה שבאמת מתאים לכם

מי אינו מעוניין, כי החתונה שלו תהיה מיוחדת וכזאת שידובר עליה רבות, גם חודשים לאחר סיומה. היום, זה לא מספיק למצוא אולם או גן אירועים, קייטרינג איכותי ועיצוב מרהיב של המקום, כי אם להזמין איכותיות אטרקציות לחתונה. כאשר בוחרים אטרקציות שונות, יש להתאימן לזוג עצמו וכן, לקהל המוזמנים שיכבד אותו באירוע החשוב ביותר בחייו. גם התקציב, מהווה גורם חשוב ואנו יודעים כמה הוצאות קיימות בכל ארגון של חתונה ולכן, ניתן בהחלט למצוא את האטרקציות שיתאימו לכם גם מבחינת התקציב.

גם אטרקציות שונות בעת הריקוד הרומנטי הראשון שיהיה לאחר החופה, ניתן למצוא אטרקציות לחתונה כמו למשל מסך עשן בעת הריקוד, בלונים מתפוצצים, זיקוקי דינור, הפרחת יונים לבנות לאחר החופה ועוד אטרקציות מעניינות כגון שיר רומנטי שהזוג ישיר כדואט, כאשר חברה המספקת אטרקציות, תנחה אותם לגבי השיר ויתר הדברים גם כן.

אטרקציות גם לזוג המאושר וגם לאורחים בחתונה

ניתן גם למצוא אטרקציות לחתונה שעשויות להפתיע את הזוג ואת הקהל יחד, כמו למשל בלונים מתפוצצים ותותח היורה פתיתי שלג ויתאים לקונספט של החתונה, כאשר הזוג והאורחים נמצאים על בימת הריקודים. גם בלונים מעוצבים, עשויים להיות מוקד אטרקציה לחתונה שלכם, כאשר הבלונים הצבעוניים, מעוצבים בצורה מיוחדת ורק יוסיפו שמחה לאירוע.

גם בר ממתקים עם תמונות מגנט של הזוג או תמונות מהחתונה עצמה, וגרמו לאורחים תמיד לזכור אתכם ואת האירוע הנפלא שהשתתפו בו כשהיו בו אטרקציות מיוחדות לחתונה שרק שימחו אותם.

גם אפקטים צנועים עשויים להוות אטרקציות לחתונה שלכם

ישנם זוגות, אשר אינם מעוניינים באטרקציות לחתונה שלהם, אשר תהיינה ראוותניות מדי כמו כל נושא הפירוטכניקה, אך בכל זאת, ניתן יהיה למצוא אפקטים עדינים יותר, כאשר חברה המספקת אטרקציות לאירועים כמו חתונה ושאר האירועים המשפחתיים, תכין אפקטים שונים, כגון בועות סבון, בלונים, יונים, שתעופנה לשמיים, מה שיותיר רושם עז על האורחים שלכם.

כולנו, כאשר אנו מוזמנים לחתונה, נחפש כל מיני אטרקציות שלא תהינה בנאליות, כי אם מעניינות במיוחד, או כאלה שיגרמו לנו לשמוח אם למשל כובעים שיחולקו לאורחים, משרוקיות, מחזירי אור ו/או צעצועים שניתן להדליק ויגרמו לאפקט מעניין ושמח.

לקבלת פרטים נוספים, תאריכים פנויים והצעת מחיר – מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולשמח בשמחתכם!

צוות 'בלון שלי'

פוסטים קשורים
פרסומים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגיות
No tags yet.
bottom of page